07.03.13

Savam vārdiņam par godu :)


Šodien ir mana Vārda diena. Nolēmu nedaudz papētīt, ko tad par manu vārdu interesantu var uzzināt.

Mani vecāki mani nosauca par godu  Ellai no Smaragda pilsētas burvja - pat vārds manu dzīvi saista ar grāmatām.

Vēl atradu arī grāmatu par eleganto zilonīti Ellu (attēlā).

Vārda izcelsme ir no vācu valodas un nozīmē "viss" vai "svešais" (nedaudz jocīgi). Grieķu valodā tas nozīmē "lāpa" vai "spilgta gaisma". Tas mēdz būt saīsinājums garākiem vārdiem, piemēram, Eleonora vai Elena.

2011. gadā tas bija 12. populārākais vārds, ko dod jaundzimušām meitenēm ASV. Tomēr mani vecāki bija visai oriģināli savā izvēlē, jo 80. gados vārds knapi ietilpa top 1000. Redz, kā mode mainās.

Numeroloģiskā nozīme:

Cilvēki ar šo vārdu ir tendēti uz dziļu iekšēju vēlmi pēc stabilitātes, mīlošas ģimenes vai sabiedrības. Ir liela vajadzība strādāt ar cilvēkiem un tikt novērtētam.

Cilvēki ar šo vārdu parasti ir kreatīvi un lieliski prot sevi izpaust. Viņus pievelk māksla un parasti viņi lieliski izbauda dzīvi. Viņi bieži ir uzmanības centrā un izbauda karjeru, kur var pievērst sev publikas uzmanību. Viņi tiek ierauti dažādās aktivitātēs, dažreiz ir neuzmanīgi ar enerģiju un naudu.

Ella parasti ir pilna ar dzīvesprieku. Diezgan entuziastiska un ar labu iztēli. Var baidīties no rutīnas un viņai var pietrūkt pašdisciplīnas. Profesionāli panākumi var tikt panākti kļūstot par preses sekretāru, plānotāju vai maza uzņēmuma popularizētāju.

Vairāk es uz sevi varētu attiecināt pirmo skaidrojumu, lai gan māksla mani tiešām pievelk un plānot lietas man arī patīk.

Slavenākā vārdamāsa visnotaļ ir Ella Fitzgerald - džeza dziedātāja.

Man personīgi ļoti patīk arī uzlecošā britu zvaigzne Ella Henderson. Ļoti skaista balss ar plašu diapazonu.

Vēl ir arī filma Ella Enchanted (Apburtā Ella). Ļoti un jauka un sirsnīga.

Tāds nu man tas vārdiņš. Pašai bija interesanti papētīt, ko mans vārd nozīmē un ar ko tas saistās. Varbūt kāds vēlas padalīties ar sava vārda nozīmi vai stāstu, kā tika pie šī vārda? Tas allaž ir interesanti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru